Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Їздив, на момент початку душевних мук з вибором авто, на Део Сенс 2005 року. Підзбирав грошей і вирішив, що пора купити собі щось класом вище. Дуже хотілось паркетник з повним приводом і на автоматі. Бюджет був в районі 15000$ і нове авто в ці гроші навіть дивитись не хотів, тому вирішив спробувати з б/у.
Основний вибір був між Honda Cr-v 2008, Toyota Rav 4 2008, Nissan Qashqai 2008.
Рав – ззовні ніби й нічого, але всередині дуже убогий.. Ну не заходив мені той дизайн. Власне і по сьогодні всі Рави не дуже подобаються.
Хонда - ззовні ніби й нічого, всередині теж не погано. І його всерйоз розглядав. Проте таке авто було в родичів і якось не хотілось повторювати когось.
Почав пристальніше приглядатись до Кашкаїв. Моніторив сайти продажу, читав купу відгуків і обзорів. Вирішив, що буду брати його. Підібрав і обзвонив кілька варіантів по Києву. Не далеко був варіант в сріблястому кольорі - найкращий колір для Кашкая. З часом у цьому впевнився.
Домовився про огляд. Поїхали з дружиною подивились. Авто було з додатковими підножками, шкіряний салон, парктроніки…коротше після сенсу просто космос! Обдивився його як міг. Ні приладів для виміру товщини фарби, ні досвіду в виборі…нічого. Просто повезло. Вирішив його брати. Домовились на наступний день на офіційному СТО на перевірку і покупка. На перевірці все ОК. І як виявилось пробіг дійсно був рідний, їздила дівчина, тому авто було охайне, доглянуте і ЦІЛЕ. Ще з торгували 500 зелених і от я його купив за 14500$.
Перші враження. Авто – космос! Великі зеркала з підігрівом, класно світить вночі(ксенон), комфортні крісла, якісні матеріали в салоні (як на його ціну), прикольна підсвітка всередині авто, зеркало заднього виду з затемненням, парктроніки, круіз контроль, безключовий доступ і запуск двигуна та інше. Коротше комплектація була достойна. Перший час був дико задоволений автомобілем. Відразу уточню, що газ ставити дуже не хотів. Проте, коли ціна дійшла до 30грн/літр, рішився..і не пожалів. Якщо поставити якісне і дороге ГБО, то абсолютно можна спокійно економити. Але це окрема тема.
Тяжко вкласти свої враження від кількох років експлуатації в кілька речень. Авто за весь час ніразу не підводило, а в деякі моменти відверто дивувало. Їздив на авто в усіляких ситуаціх. І по розбитих в хлам дорогах, де їхати тільки лісовозами і в «раптовий» сніг в Києві, коли під колесами ковзанка і по гарних трасах. Авто дійсно універсальне! Ти впевнено їдеш всюди!
Повний привід. Це те, за що впевнено ставлю - 5. Є 3 режими – fwd/avto/lock. В основному їздив в авто. Останнім користувався лиш раз, але був просто ошелешений, коли я майже не буксуючи їхав там, де всі буксували!(на ковзанці на Льва Толстого зі сторони вокзалу…вгору).
Мотор. Його не більше ніж мінімально необхідний. Авто не спринтерське, але, коли розженешся, то їде дуже впевнено! 130-150 крейсерська швидкість. Їде легко і дуже надійно…іноді навіть здавалось, що авто набагато тяжче ніж є. Ніби утюжиш дорогу. І кермо наливається зусиллям, як треба. Ще, важливо, що завдячуючи варіатору на швидкості 120 мотор десь на 2000об/хв. Тобто мотор не дістає шумом. І витрата пального на таких швидкостях 6.9-7.2л.
Ходова. З одної сторони ти маєш гарний просвіт і досить комфортну ходову, яка в принципі нормально переварює наші дороги. Але у неї є один великий мінус – все це вона супроводжує глухим і добре чутним гупанням.
Матеріали. Сидіння явно з якогось шкір-замінника, але він дуже зносостійкий. Торпедо, дверні карти і передні і задні з м'якого пластику. Багажник обшитий ковроліном. Коротше кажучи, це відчувається на дотик і виглядає значно багатше ніж коштує! Більшість авто в цьому класі і на сьогодні таким не похвастають.
Варіатор не відношу ні до мінусів ні до плюсів. Тут як кому. Мене він не підводив, хоч і частенько за нього переживав.
Ще Ніссан часто "хають" за дороговизну запчастин. Я цього не замітив. Ніж ланос? - однозначно! Ніж однокласники? - не факт.
Поломок фактично за час експлуатації не було. Втулки, сайлент блоки, колодки..масла фільтра. Десь на 120000 перетерся шлейф руля. Було запотівання рульової рейки, з яким і по сьогодні авто їздить.
Продати авто так і не зміг. Декілька раз збирався, але кожен раз було шкода. Тато давно на нього заглядався, так що тепер він їздить на Кашкайчику. Забрав його з пробігом 135000км. На сьогодні пробіг уже біля 150000км.
Плюсы автомобиля:Гарні матеріали, як для класу авто. Поведінка на крейсерських швидкостях. Комфортна підвіска. Гарна музика, як для штатної. Прекрасний повний привід. Багата комплектація. Класне світло фар. Впевненість на дорозі в будь-якій ситуації. Витрата пального.
Минусы автомобиля:Слабуватий мотор, якщо придератись. Відверте бухання підвіски на нерівностях. Невеликий багажник (особливо, якщо ставиш ГБО і запаска в багажнику). Хотілось би, щоб салон прогрівався швидше взимку (спасає підігрів сидінь, але це реально косяк Ніссану).
Совет покупателю:Авто дуже хороше за свої гроші! Не разу не пожалів про покупку! Якщо є гарний і перевірений варіант - беріть сміливо.
Особливо варто придивитись до варіатора. Там на запах перевіряють масло, чи не підгоріло і т.п. Це, реально, самий слабкий вузол. Або просто відразу відкладіть 2500$ на якісний ремонт вузла, якщо зламається і катайтесь в задоволення.:)
Так, звичайно обслуговував. Я не вірю "басням" про необслуговувану коробку. Як тільки авто взяв відразу поміняв масло зі зняттям піддону, чисткою магніта і заміною фільтра коробки. Найближчим часом плануємо повторити заміну. На рахунок страшилок - так. Теж іноді черезмірно прислухався до роботи коробки.
Так кто же они? Если просто универсалы, зачем внушительный дорожный просвет при приводе лишь на передние колеса? Мини-вэны? Вряд ли, ведь внутреннее пространство – обычных для автомобилей класса С размеров. Ну а для «паркетников», сами понимаете, «мускулатуры» не хватает.