Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Давно мріяв про кашкай, і ось придбав -1.6Dci 130к.с. в базовій комплектації. По бюджету стояв вибір між 1.2 DIG-T на варіаторі в комплектації Acenta або 1.6Dci на варіаторі в комплектації Visia. Мені пощастило протестувати авто і на 1.2 і з 1.6. - дилер якраз проводив заміну тестового авто. Вибір був очевидний - 320 Нм, відносно 165Нм відчуваються неабияк. Перевага бензинового двигуна є лише в гучності його роботи, на холостих його в салоні майже не чути. Дизель теж чітко збалансований, вібрації відсутні. І ще один нюанс - різні варіатори, в дизеля він з цепним приводом і може "переварювати" до 380Hм. (є запас), а 1.2 дефорсували, зменшили крутний момент двигуна до 165Нм. підлаштовуючи його під верхню межу варіатора. Я думаю Ви зрозуміли логіку мого вибору.
Розпочну про недоліки. Перший недолік це налаштування коробки, при старті автомобіля, електроніка не дає можливості це зробити різко (наприклад в ситуації роз'їзду на перехресті, коли можна ще проскочити перед зустрічним рухом, варіатор налаштований на плавний повільний старт). І вся потужність двигуна при прискорені на старті зводиться лише до стрибка обертів, а авто "вальяжно" і плавно починає їхати. По друге - не подобається управління тягою, зв'язок між обертами двигуна і колесами відбувається наче через резинку. З часом до усього я звик і підлаштувався. Ще цікавий момент це колір, я обрав простий білий. Якщо придивитися кузовні деталі мають різні відтінки, наприклад відтінок бампера відрізняється від відтінка крила, а відтінок кольору крила відрізняється від відтінка дверей, хоча це бачив лише я, менеджер салону це заперечував і спростовував. І це не лише на моєму авто, в салоні стояли ще два білих авто з такими дивними огріхами. Я подумав, що можливо це так відбиваються промені світла. Але це з часом замітила і моя дружина хоча я їй про це не говорив. Потрібно було брати білий-металік.
Сподобалось: динаміка авто на трасі просто супер, легко набирає швидкість, не залежно від його завантаження пасажирами. На швидкості 100км. обороти двигуна в районі 2тис. В таких межах приблизно знаходяться оберти двигуна при руху містом. Відчувається шалений запас тяги- потенціал який не використовуєш. Іноді таке враження, що йому підгорку їхати легше ніж з гори. Розхід траса на швидкості 80-90км.год. 4.5-5.2; при швидкості; 130-140км.год 5.5-6.0. По місту 8-9. Хоча, при поїздках на короткі дистанції по місту борт.комп. показує страшні цифри. І ще, зробив розрахунок - в додатку на телефоні фіксується літраж всіх моїх заправок з того дня коли виїхав з салону розділив його на загальний пробіг при майже пустому баку і получив цифру в 9літрів на 100км. Хто нас дурить, світові стандарти WLTP, чи заправна мережа з завжди гарною ідеєю? Відносно шасі - тут все норм. Авто класно рулиться, підвіска задня багато важільна, незалежна, в міру жорстка, є певний дискомфорт на мілких нерівностях, великі вибоїни проїжджає м'яко, на борддюр з борддюра - без проблем. Подобається висока зручна посадка, ергономічний салон, достатній перелік опцій уже в базі, м'який та стійкий до подряпин пластик.
Отже, висновок такий - автомобіль вартий своїх коштів. Часто задаюсь запитанням відносно правильності здійсненого вибору. Можна довго порівнювати альтернативні варіанти наявні на ринку, але і в них є свої недоліки і переваги. Маркетинг світового автопрому побудований так, щоб Ви придбавши омріяний автомобіль далі мріяли про автомобіль класом вище, і він, скоріш за все, для Вас буде теж не ідеальний.
lp2, дизельная Ауди на обычных АЗС. Сейчас на мелко-сетевой по договору. До этого Суперб 1.8 TSI - пробег 290 тысяч. 95% пробега на 92 бензине на бензине от ANP.
Дуже цікаво було почитати допис реального кооистувача. Сам я є власник 1,2турбо бензин на механіці visia. Звичайно усіх описаних проблем з стартом і т.д. на механіці немає - це чисто особливості варіатора. Витрати палива теж цікаві, оскільки по місту заявлених 7л/100км не буває. Мінімум 8л згідно бортового комп'ютера. Можливо трохи різкий стиль водіння, оскільки якщо включити режим пенсіонера - 7л цілком реально досягнути. Повністю згоден з автором стосовно досягнутих цілей. Кожне нове авто спонукає нас шукати в майбутньому покращень. Теж задаюсь питанням щодо правильності вибору оскільки малолітражний турбований двигун - темна конячка, і як він буде себе показувати в експлуатації - невідомо.
Korovas2, я проїхав уже 56 тис.км на 1.2 варіатор. Ніяких особливостей в роботі варітора нема. Ніяких турбоям і задумливостей. Натиснув на педаль і поїхав. Гадаю, якби ви пересіли з механіки на 1.2 варіатор, то як мінімум, не помітили б різниці у динаміці, а цілком імовірно, авто на варіаторі вам навіть здалося б більш динамічним.
Я повністю позитивно оцінюю Ваш вибір, оскільки 1,2 DIG-T в парі з механікою думаю буде "цікавішим" ніж з варіатором, оскільки має крутний момент 190Нм. , а 1,2 з варіатором - 165Нм. Ваші сумніви, щодо надійності турбодвигунів думаю зайві. Виходячи із численної інформації в Інтернеті особливих системних нарікань на 1,2 DIG-T немає. В салоні менеджер розповідав, що в них на сервісному обслуговуванні є авто з 1,2 в яких пробіги вже доходять до 200тис. без жодних проблем. Дякую Вам за коментар.
Geny2206, Так, було б цікаво. У мене професійного обладнання не має, але за допомогою додатку DragRacer я робив замір 0-100. Вийшло 11,0 сек. Не знаю, наскільки це коректно. Якщо хтось може порадити більш якісні додатки - із задоволенням протестую.
Теж власник 1.6 dci + варіатор. Найкращого розходу на трасі добився 5.0, але лише 1 раз , зазвичай 5.6-.6.4. При агресивній їзді на трасі 7.0. Місто 8-10 на коротких дистанціях, при більших може бути меншим.
Показники витрат по трасі заявлені виробником 4.4 літра. Вони в принципі реальні, при ідеальних умовах, якісне дорожне покриття, тиск в колесах погодні умови і попутний вітер.
Після пробігу 5 тис.км. виникло бажання продовжити тему , з'явилися нові нюанси експлуатації. Перше, що просто вже "достало" це система старт-стоп, яку потрібно постійно відключати після пуску двигуна, і згодом контролювати перед зупинкою, ...а раптом не відключив і зараз заглохне... Часто забуваю відключати. Можливо це в мене фобія, яка залишилася після першого авто: ВАЗ-2106, яка теж бувало глохла на світлофорі Незрозуміло навіщо її запроектували саме так, що за замовчуванням вона завжди
активована після пуску двигуна. Також іноді важко зрозуміти алгоритми роботи електроніки: витягнувши з замка ключ, магнітола зазвичай виключається, але не завжди, наче живе своїм життям і виключається лише після відкриття дверей. На дверці багажника значок з написом nissan, почав лущитися сам напис, залишилось -n_s_an. Мабуть компанія nissan теж вирішила долучитись до соціальної кампанії Audi і Volkswagen, додавши дистанцію між елементами. "Залишайтеся в безпеці - дотримуйтеся дистанції!" Тканина на підлокітнику, на дверях водія - затерлась і виглядає не естетично, з центральним підлокітником така ж історія. Прийдеться обшивати алькантарою. А так, в цілому все в нормі. Авто викликає лише позитивні емоції.
Nikolai., На VISIA у мене е саме з салоном. Практично якась дешева тканина не призначена для довготривалої експлуатації. Через місяць після купівлі авто купив чохли мвбразерс. Крім того, від наймегшого пчиху царапається пластик на приборній панелі. Допомагає лише displex паста. В районі "бардачка" постійно щось скрипить. В сусідньому відзиві читав про таку ж проблему. Дуже шкода що старт стоп не відключається на базовому рівні (як автохолд).
Є одна цікава, "прихована" опція в налаштуваннях бортового комп'ютера - "Торможение двигателем". Спробував, її увімкнути, поставити галочку, і здивуванню не було меж. Після того як її увімкнув, автомобіль поїхав зовсім по іншому, з'явився "накат". Рух автомобіля по інерції став легшим. Виявляється, що я весь цей час їздив із включеним гальмуванням двигуном, а якщо поставити галочку - функція відключається. Авто при спуску з гори котиться накатом і не закидає оберти двигуна. Перед зупинкою на світлофорі не відчувається, як раніше, скидання передач в низ. Стало набагато приємніше їхати, з'явилася якась легкість при інертному русі. Щось, ці інженери Ніссан напутали, або не зовсім вірно переклали. В меню Налаштувань - Торможение двигателем - ставимо галочку і гальмування вимикається. Логічно було б - навпаки. Можливо це лише в мене так. Цікаво було б дізнатися як на інших авто. І чому мені раніше не прийшло в голову це спробувати, пів року "тормозив":-)
Рік експлуатації, 10,5тис. пробігу. Пройшов перше ТО: заміна масла, масляного фільтра, діагностика. Вартість склала 4260грн. Плюс фільтр салону міняв самостійно. З фільтром салону на сервісі вартість була б приблизно 5200грн. Фільтр салону купив оригінал за 300грн., заміна зайняла 10хв., економія 600грн.
Середній пробіг не обнуляв після обкатки, приблизно за 7.5тисяч км. склав 7.0 літрів на 100км. Експлуатація приблизно 70% місто- короткі дистанції, 30%траса.
Nikolai., Добрий день, я також проживаю в Хмельницькому, цікавить яким чином ви пройшли ТО за 4260, коли я тел. на Лігу мені озвучили ціну в районі 7000 грн.
Ніяк не можу збагнути, чому така велика витрата палива на дизелі. Зайшовши на сторінку Кашкая, найбільше цікавило, скільки можна у Вас зекономити пального у порівнянні з моїм Сузукі SX 4 1,6 бензин, варіатор. З'ясовується - у Вас на дизелі більші витрати, ніж у мене на бензині. При швидкості на трасі 70 км. у мене завжди 4,3л. Коли 80-90км. - 4,8л. У місті у пробках до 8л. Нащо тоді переплачувати за дизель?!
SX 4, Поясню свою думку чому турбодизель: - це тягоозброєння авто (співвідношення крутного момента на одиницю маси), - це байдуже скільки грузу в авто, - це байдуже чи ввімкнений кондиціонер,- це впевненність на обгонах, - це динаміка авто і при цьому помірна витрата пального.А порівнювати ці два авто ..... хоча б глянути на різницю в розмірах та масіwww.infocar.ua/compare/do/?k[]=21465&k[]=19708
Згідний з Вами, дизель для міста не "ахті". Дальні подорожі - це його стихія, на одному баку - 1000км. Сузукі SX4 дійсно економніший, але він і має меншу потужність, він легший і габаритні розміри в нього менші, але його розхід дійсно
Новий рекорд по розходу. Якось повертаючись із мальовничих Карпат, рухався маршрутом Буковель - Яремче, швидкість була 50~70км.год. Їхали не поспішаючи по звивистих серпантинах. Проїхавши 40км. в такому режимі з завантаженим багажником та трьома пасажирами на борту, показник розходу палива склав 3,5 літра.
Дорестайлинговый Nissan Qashqai нам сначала очень понравился, но после теста по украинским дорогам мы немного изменили свое мнение. Поэтому мы были рады узнать, что машину обновили, так как это сулило ликвидацию тех погрешностей, что были ранее. Да и сам производитель на этом акцентировал внимание