
Отзыв о Nissan Qashqai 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
Давно мріяв про кашкай, і ось придбав -1.6Dci 130к.с. в базовій комплектації. По бюджету стояв вибір між 1.2 DIG-T на варіаторі в комплектації Acenta або 1.6Dci на варіаторі в комплектації Visia. Мені пощастило протестувати авто і на 1.2 і з 1.6. - дилер якраз проводив заміну тестового авто. Вибір був очевидний - 320 Нм, відносно 165Нм відчуваються неабияк. Перевага бензинового двигуна є лише в гучності його роботи, на холостих його в салоні майже не чути. Дизель теж чітко збалансований, вібрації відсутні. І ще один нюанс - різні варіатори, в дизеля він з цепним приводом і може "переварювати" до 380Hм. (є запас), а 1.2 дефорсували, зменшили крутний момент двигуна до 165Нм. підлаштовуючи його під верхню межу варіатора. Я думаю Ви зрозуміли логіку мого вибору.
Розпочну про недоліки. Перший недолік це налаштування коробки, при старті автомобіля, електроніка не дає можливості це зробити різко (наприклад в ситуації роз'їзду на перехресті, коли можна ще проскочити перед зустрічним рухом, варіатор налаштований на плавний повільний старт). І вся потужність двигуна при прискорені на старті зводиться лише до стрибка обертів, а авто "вальяжно" і плавно починає їхати. По друге - не подобається управління тягою, зв'язок між обертами двигуна і колесами відбувається наче через резинку. З часом до усього я звик і підлаштувався. Ще цікавий момент це колір, я обрав простий білий. Якщо придивитися кузовні деталі мають різні відтінки, наприклад відтінок бампера відрізняється від відтінка крила, а відтінок кольору крила відрізняється від відтінка дверей, хоча це бачив лише я, менеджер салону це заперечував і спростовував. І це не лише на моєму авто, в салоні стояли ще два білих авто з такими дивними огріхами. Я подумав, що можливо це так відбиваються промені світла. Але це з часом замітила і моя дружина хоча я їй про це не говорив. Потрібно було брати білий-металік.
Сподобалось: динаміка авто на трасі просто супер, легко набирає швидкість, не залежно від його завантаження пасажирами. На швидкості 100км. обороти двигуна в районі 2тис. В таких межах приблизно знаходяться оберти двигуна при руху містом. Відчувається шалений запас тяги- потенціал який не використовуєш. Іноді таке враження, що йому підгорку їхати легше ніж з гори. Розхід траса на швидкості 80-90км.год. 4.5-5.2; при швидкості; 130-140км.год 5.5-6.0. По місту 8-9. Хоча, при поїздках на короткі дистанції по місту борт.комп. показує страшні цифри. І ще, зробив розрахунок - в додатку на телефоні фіксується літраж всіх моїх заправок з того дня коли виїхав з салону розділив його на загальний пробіг при майже пустому баку і получив цифру в 9літрів на 100км. Хто нас дурить, світові стандарти WLTP, чи заправна мережа з завжди гарною ідеєю? Відносно шасі - тут все норм. Авто класно рулиться, підвіска задня багато важільна, незалежна, в міру жорстка, є певний дискомфорт на мілких нерівностях, великі вибоїни проїжджає м'яко, на борддюр з борддюра - без проблем. Подобається висока зручна посадка, ергономічний салон, достатній перелік опцій уже в базі, м'який та стійкий до подряпин пластик.
Отже, висновок такий - автомобіль вартий своїх коштів. Часто задаюсь запитанням відносно правильності здійсненого вибору. Можна довго порівнювати альтернативні варіанти наявні на ринку, але і в них є свої недоліки і переваги. Маркетинг світового автопрому побудований так, щоб Ви придбавши омріяний автомобіль далі мріяли про автомобіль класом вище, і він, скоріш за все, для Вас буде теж не ідеальний.
Плюсы и минусы автомобиля
Динамічний двигун, кліренс, ходова, ергономіка салону...
Налаштування варіатора, лакокрасочне покриття.
Совет покупателю
Автомобіль вартий своїх коштів.
Обсуждение отзыва

как тонко автор потроллил сеть ОККО)))
при резком старте многие современные дизеля "задумчивы", это "защита от дурака" так коробку берегут.
Дуже цікаво було почитати допис реального кооистувача. Сам я є власник 1,2турбо бензин на механіці visia. Звичайно усіх описаних проблем з стартом і т.д. на механіці немає - це чисто особливості варіатора. Витрати палива теж цікаві, оскільки по місту заявлених 7л/100км не буває. Мінімум 8л згідно бортового комп'ютера. Можливо трохи різкий стиль водіння, оскільки якщо включити режим пенсіонера - 7л цілком реально досягнути. Повністю згоден з автором стосовно досягнутих цілей. Кожне нове авто спонукає нас шукати в майбутньому покращень. Теж задаюсь питанням щодо правильності вибору оскільки малолітражний турбований двигун - темна конячка, і як він буде себе показувати в експлуатації - невідомо.
+2ОТВЕТИТЬKorovas2, я проїхав уже 56 тис.км на 1.2 варіатор. Ніяких особливостей в роботі варітора нема. Ніяких турбоям і задумливостей. Натиснув на педаль і поїхав. Гадаю, якби ви пересіли з механіки на 1.2 варіатор, то як мінімум, не помітили б різниці у динаміці, а цілком імовірно, авто на варіаторі вам навіть здалося б більш динамічним.
+2ОТВЕТИТЬ
Теж власник 1.6 dci + варіатор. Найкращого розходу на трасі добився 5.0, але лише 1 раз , зазвичай 5.6-.6.4. При агресивній їзді на трасі 7.0. Місто 8-10 на коротких дистанціях, при більших може бути меншим.
+2ОТВЕТИТЬНіяк не можу збагнути, чому така велика витрата палива на дизелі. Зайшовши на сторінку Кашкая, найбільше цікавило, скільки можна у Вас зекономити пального у порівнянні з моїм Сузукі SX 4 1,6 бензин, варіатор. З'ясовується - у Вас на дизелі більші витрати, ніж у мене на бензині. При швидкості на трасі 70 км. у мене завжди 4,3л. Коли 80-90км. - 4,8л. У місті у пробках до 8л. Нащо тоді переплачувати за дизель?!
+2ОТВЕТИТЬSX 4, Поясню свою думку чому турбодизель: - це тягоозброєння авто (співвідношення крутного момента на одиницю маси), - це байдуже скільки грузу в авто, - це байдуже чи ввімкнений кондиціонер,- це впевненність на обгонах, - це динаміка авто і при цьому помірна витрата пального.А порівнювати ці два авто ..... хоча б глянути на різницю в розмірах та масіwww.infocar.ua/compare/do/?k[]=21465&k[]=19708
+2ОТВЕТИТЬ



объявления