Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan Qashqai 2019 года


Автомобиль: Nissan Qashqai 2019 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 35000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация -  Tekna
Автор: Олександр (Украина, Черкассы)   04.06.2021
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.5 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

До цього володів Ford Fiesta і Mazda 3. У планах було багато подорожей Україною, тому виникла потреба у авто з більшим кліренсом. Для мене комфорт був важливим фактором, тому майже всі авто розглядав у максимальній комплектації.Протестував майже усі варіанти у цьому класі і зупинився на Mazda CX-30, Peugeot 2008 i Nissan Qashqai. Зваживши плюси і мінуси кожного, вибрав саме Qashqai дизель у максимальній комплектації Tekna.

Проїхавши достатню кількість кілометрів, можу написати свої враження.

Мотор + Коробка. Підійде для тих, хто любить спокійну їзду. Для любителів драйву - це не варіант. Запасу потужності достатньо для комфортних обгонів на трасі, але особливих драйверських характеристик немає. Двигун тупуватий. І тут, думаю, винен варіатор. До нього потрібно звикати після звичайного автомату. Також, зимою варіатор довго прогрівається, тому оберти тримає високі. В результаті їзда не комфорта і розхід великий.

Підвіска. Підвіска м'яка і комфортна як на великих, так і на малих ямах. Повністю задоволений. Кліренсу вистачає з головою.

Шумоізоляція. Шикарна як для цього класу. Майже не чути ні двигуна, на дзеркал, ні арок на швидкості до 130.

Кермо. Після седана, довго звикав до керованості кросоверів. У Кашкая - кермо одне із кращих серед конкурентів.

Розхід. Залежить від маршруту:

- Короткі, холодні поїздки по місту: 8-10.
- Місто із прогрітим двигуном: 6-7.
- Траса: 5-6.

Є ECO режим. Дозволяє економити приблизно 0.3л, але авто стає дуже тупим. Як на мене, воно того не варте.

Мультимедіа. Звичайна японська мультимедіа. Швидко підключається до телефону по Bluetooth. CarPlay немає і не знайшов у інтернеті як додати. Камери 360 - досить зручно, але в основному використовую тільки камеру заднього огляду. Якість зображення камер - середня. Звук теж середній, але за рахунок хорошої шумки, музику можна нормально слухати на швидкості 100+.

Багажник + задній ряд. На задньому ряду тіснувато, але там майже ніколи ніхто не їздить. Багажника достатньо. 4 18-х колеса поміщаються.

Салон. Зібраний якісно. Не дуже сучасний, але скрізь хороші і м'які матеріали.

На даний момент повністю задоволений автомобілем і міняти поки не планую.

Плюсы автомобиля: - Шикарна full led оптика. Видно як вдень. - Підігрів лобового скла. Зимою дуже корисна опція. - Панорама на увесь дах. - Автоматичне дальнє світло.

Минусы автомобиля: - Бісить Старт-Стоп. Неможливо вимкнути на постійній основі. - Немає куди покласти телефон. Є дуже маленька ніша на центральній консолі, телефон туди не поміщається. - Немає бокса для окулярів. Потрібно у чохлі класти у бардачок або підлокітник. - Підстаканники не мають упорів для малих стаканів. Якщо береш амерікано, стакан падає на дно підстаканника і його складно дістати.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Бандерівець  

На куге керованість краща , не лукавьте.

+6-5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бандерівець, Можливо. Кугу не тестував. Попереднє покоління особисто мені не подобається, а нова подобається, але занадто дорога. Я ж написав, що керованість ОДНА з кращих. У CX-30 i Karoq, мені спободалось більше, але у 2008, Sportage, Tucson, Vitara сподобалось набагато менше.

+5ОТВЕТИТЬ  
Nikolai.  

Бандерівець, Керованість поняття суб'єктивне... Оцінку керованості можна дати хіба що за результатами Лосинного тесту, в якому qashqai показав ідеальний результат.
Стаття "Всё про лосиный тест"
"...рекордсменом-скороходом, показавшим в лосином тесте максимальную скорость 85 км/ч, оказался Citro

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
b.yakimenko  

Підвіска. Підвіска м'яка і комфортна? Я б так не сказав, кожна плиточка відчувається, це далеко не мяка підвіска

+1ОТВЕТИТЬ  
shkas21  

Цікаво, який ресурс двигуна?

+1ОТВЕТИТЬ  
Bazoleg8  

Дякую, за відгук. Старт-стоп відключається дуже просто, повертається кінцевий капота, щоб він не нажимався, помилок не має!

ОТВЕТИТЬ  
Disnake  

Bazoleg8, повезло вам , у J12 якщо так зробити машина пищить наче ріжуть москаля та й сама зупиняється

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan Qashqai: Одобряем плановое обновление кроссовера
Одобряем плановое обновление кроссовера

Самое интересное происходит с кроссовером Nissan Qashqai в Европе. На фоне доминирования местных марок он не просто входит в общий топ-5, а лидирует в своём сегменте, обходя Volkswagen Tiguan! Причина в основном в цене.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Qashqai

Nissan Qashqai 2012 Nissan Qashqai 12.500$ 2012 163.000 км
Nissan Qashqai 2011 Nissan Qashqai 9.200$ 2011 227.000 км
Nissan Qashqai 2011 Nissan Qashqai 11.300$ 2011 193.000 км
Nissan Qashqai 2012 Nissan Qashqai 12.500$ 2012 163.000 км
смотреть все
объявления