Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan Qashqai 2022 года


Автомобиль: Nissan Qashqai 2022 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 200 км, двигатель - 1.3 turbo бензин, комплектация - Acenta
Автор: Володимир (Украина, Киев)   21.04.2023
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.8 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Всім привіт! Буду першим!))

Зустрічайте, новий Nissan Qashqai 1.3 MHEV MT6 (140 к.с.) 2022 року випуску. Купив на заміну Форд Куга 2018 1.5 дизель на роботі.

Сподобалась зовнішність, доволі потужна комплектація Ацента, а головне приваблива акційна ціна (875.000) грн. (22500$ по курсу) за авто з двигуном 1.33 турбо, з м'яким гібридом!! Обіцяють витрати палива до 7.0 літрів по місту!

Передивившись купу тестів та відгуків, вирішив скористатися цією пропозицією, бо відверто кажучи в ціновому діапазоні конкурент за ці гроші тільки новий Suzuki S-CROSS, решта конкурентів ціна перевалює за 28-30.000 тис. вічнозелених.

Отже, поїхали... пробіг всього 200 км, обкатка, швидкість максимум 80 км, а обертів не вище 2500-3000 тис. але з впевненістю можна зробити перші висновки по авто! я думаю вони вже не поміняються.

* Двигун тихенько працює, відчувається крутний момент, для повсякденного пересуванню по місту і не тільки його вистачить з головою.
* Коробка механічна працює чітко без зайвих зусиль, передачі вмикати дуже приємно.
* Гальма трохи ватнуваті, думаю ще не притерлись колодки..
* Кермо гостре, ніякого дискомфорту. (я до такого звик на Форді).
* Підвіска в міру жорстка, моє враження така і повинна бути.. Шини 215/65/17.
* Сподобалась панель приладів з 7" екранчиком, вся інформація чітко читається.
* Салон приємний, сидіння твердуваті, сподобались, краще за Фордовські, мають широку гаму регулювань.
* Оглядовість чудова, габарити відчув з перших кілометрів.. мій зріст 170см.
* Витрати палива обговорювати поки що рано, але маю перші показники в змішаному циклі руху 6.8 літрів.
* Музика в авто слабенька, так, послухати радіо, але Кар*плей ось головна його перевага.

Про купу різних помічників водія писати не буду, скажу коротко все працює чудово і інтуїтивно зрозуміло керується..

Ще добавлю за світло, була поїздка вночі, на відміну від Форда світло набагато краще та ширше світить.

Тепер те що не сподобалось:

* Педаль газу зовсім не зрозуміла після Форда, при русі на невеликій швидкості натискаєш і нічого не відбувається, тиснеш ще і авто робе стрибок уперед бо пережав, приходиться гальмувати, їзда в потоці виходить якась дергана! (я розумію що педаль задемфірована для економії палива, але не на стільки) може режими їзди "спорт" виправлять цю ситуацію, а може після обкатки все владнається... Хоча дивився відгук на Польському каналі, автор так само жалівся на ривки та провали при пересуванні на низьких швидкостях.
* Каміння тарабанить по арках та порогах, дуже відчутно, на Форді цього не було чути зовсім.
* Дощ, вода заливає бокове вікно в районі дзеркала заднього виду, погано видно.. (така ж проблема була і у Куги).
* Слабенька аудіосистема.
* Не вистачає USB на передній панелі приладів.

Дякую за увагу, це суто моє враження, може кому допоможе мій відгук, а комусь він буде марним. Залишайте коментарі хто згоден і не згоден, або хоче доповнити.

Плюсы автомобиля: Відносно невелика витрата палива . Непогана Шумоізоляція. Кліренс. Комплектація Ацента має максимально все що потрібно для безпечного пересування. Карплей.

Минусы автомобиля: Каміння тарабанить по арках і порогах. Слабенька аудиоситема. Педаль газу має провали (турбоями).

Совет покупателю: Я розумію, що ціни на нові авто сьогодні м'яко кажучи не товариські, і найближчим часом не впадуть, а навпаки, тому раджу - Є можливість, купуйте... Нові враження, більше безпеки для вас та вашої сім'ї...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

max_cn  

Доброго дня, Володимир!
Дякую за відгук!

То було про перші враження від покупки. Як вони змінилися через рік?
На скільки гібрид виявився ефективним?
Я так розумію, що проблеми з "ватністю" педалі газу були в еко режимі, на скільки адектватною вона видається зараз?
Скільки коштувало перше ТО? Чи були якісь звернення по гарантії?

Наперед дякую за відповідь.

+3ОТВЕТИТЬ  
win32  

max_cn, автор відгука щось наплутав, адже комлектації Ацента на механіці - не буває гібридної.

ОТВЕТИТЬ  
win32  

max_cn, Вибачте, то я помилився.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
Disnake  

автор мав на увазі 2022 рік виробництва )) ну і м'який гібрид іде що на механиці що на автоматі
можу додати у мене також Ацента але у мене виробництво грудень 2021 року і перші партії не мали м'якого гібриду (звичайний ДВЗ на 150 акпп або 130 мкпп кінських сил) - з приводу ривків - без гібриду нічого такого у мене нема, можливо або треба призвичаїтись або після обкатки буде норм (цікаво почитати коли автор відгуку проїде тисяч 10)
витрати палива в середньому за рік і 4 місяці 7,9л, з них до 10% траса все інше Київ з заторами, по самому Києву витрата коливається від 5,1 (мало авто, зелені світлофори) до 16,2 (3 км до школи із середньою 9км/год та ще й з прогрівом узимку)

+4ОТВЕТИТЬ  
Богдан Ващишин  

Disnake, У мене також 2022 Accenta на варіаторі без гібриду, то за 5к пробігу витрата палива на бортовому 8.6 показує, але реальний 8.8 (користуюсь додатком паливомір і він більш точно рахує) поїздки у Львові короткі переважно дім-школа і по вихідних поїздки за місто. На трасі в еко режимі і при швидкості 90 бортовий показує 5.0 =) але при нормальній їзді в стандартному режимі то біля 6 літрів на трасі. В місті важко виміряти( занадто короткі поїздки

ОТВЕТИТЬ  
F.Max  

Ну скажімо, улов так улов, ціна бомба, тут нічого не скажеш, конкурентів серйозно за так ціну нема, хоча зараз трішки й дорожче виходитиме, але однокласники дорожчі) Шкода звісно що -1 фордовод, тим паче з таким стажем цих автівок, але відгук цікавий тому гарної вам експлуатації)

-1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

Доброго дня, Володимире!
Я вже раніше задавав Вам кілька питань, а на зараз з"явилося ще кілька.

Пов"язані вони з ти, що останні кілька місяців я досить активно підшукував альтернативу своєму автомобілю і перебравши багато різних варіантів зрозумів, що по співвідношенню ціна/кількість опцій, він дійсно, як сказав F.Max, один з найкращих в своєму класі.
Скажу більше, я сьогодні був на тест-драйві Qashqai. І він мені майже сподобався, за виключенням:
1) слабуватих гальм (тестовий автомобіль ще на обкатці, можливо менеджер правий, що ще колодки не притерлися :-\)
2) не такої підривної динаміки, як у мого поточного автомобіля.

І можливо я б з цим змирився, проте хотілося почути ще відгуки реальних власників. І от відгуків на нього якось підозріло мало. Тим не менше мені на очі потрапило відео https://www.youtube.com/watch?v=eM-Tf-dK5RQ (вибачаюся, що воно від росіянця), яке породило в мені перші сумніви.
А потім переговорив зі співробітником, у якого 3 роки був X-Trail попереднього покоління, який так само лазив у багажник шукати скрипи і відмічав, що салон починає поскрипувати вже через кілька місяців експлуатації...

Чи не має у Вас подібних проблем? Не хочеться купити автівку, яка почне розчаровувати вже в перший рік .
Знайомий ще сказав, що йому довелося за 3 роки і 80тис км пробігу, вкласти в автомобіль близько $8000, найбільше в ремонт ходової. Для порівняння в нього після X-Trail зараз вже 6й рік Prado 150 з пробігом ~50000км - і він не вклав в нього ні копійки крім як в ТО.
Я своїм автомобілем користуюся вже 3 рік, маю 30000км пробігу - також нічого не скрипить і не вклав жодної копійки крім регламентних робіт.

Замінити своє авто я хочу тільки тому, що хотілося такі опції, які є в Tekna комплектації Qashqai і яких немає в мене:
- адаптивний круїз
- адаптивні фари (хоч і не дуже багато діодів, але все ж краще, ніж перемикання на ближнє)
- проекція на лобове
- панорамний дах
- дефлектори на задньому ряду
- камери 360 градусів
- більший багажник

Я не знайшов більше жодного авто з повним приводом, яке б все це мало за ціну до $35000. Тож сумно відмовлятися від такого варіанту, якщо і правда він має стільки недоліків

ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

max_cn, в Qashqai мені сподобалося:
- зовнішність
- вигляд салону
- як він рулиться
- прикольна цифрова приборка
- досить м"яка підвіска - на 35км/год лежачі поліцейські мій автомобіль проходить жорсткіше, ще й зад трохи підкидає
- непогана шумка
- навіть коли намагався трошки навалити - немає звуків, які дратують (звуки на топовому Форестері в подібній ситуації мені зовсім не сподобалися)
- камера 360 при паркуванні бІмба
- цілком прийнятний звук, навіть у випадку не Bose системи
- є обмежувач швидкості, який працює як я до того звик (в Тігуані його немає, менеджер ще питав "а кому він треба?", в Прадо його також немає)

Тобто плюсів для придбання я знайшов чимало, але мінуси ...

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan Qashqai: На сходинку вище
На сходинку вище

Новий Nissan Qashqai третього покоління кардинально змінивс. Фокус з'ясував, чи пішли зміни на користь популярному кросоверу та чим він кращий за попередника.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Qashqai

Nissan Qashqai 2012 Nissan Qashqai 12.500$ 2012 163.000 км
Nissan Qashqai 2011 Nissan Qashqai 9.200$ 2011 227.000 км
Nissan Qashqai 2011 Nissan Qashqai 11.300$ 2011 193.000 км
Nissan Qashqai 2008 Nissan Qashqai 7.500$ 2008 177.000 км
смотреть все
объявления