Nissan Qashqai 2021 Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai 2021

от $23.100
Где купить?

Обсуждение Nissan Qashqai

Обсуждение
Вход | Регистрация

Показать еще 5 комментариев из 15
Наставник  

Мені подобається марка Nissan. Проте вони перемудрили (як для нашого ринку) спочатку з оновленим Жуком ( кращий дизайн, але 3-х циліндровий мотор і ріст в ціні),і зараз не попали з ціною з Кашкаєм ( хоча визнаю , що машина виглядає краще і 1.3 турбо це цікаво). Спадає на думку аналогія з Хюндай Гетц. Пам'ятаєте яка була супер популярна модель на початку 2010-х? Потім прийшла на зміну краща, але дорожча Хюндай і20- і все, продажі впали ( на мою суб'єктивну думку, дивлячись на кількість авто в місті Києві). Щоб Нісан не попав в туж яму. Хоча наш ринок це мізер, а для глобального ринку це оновлення напевно добре зайде.

+9ОТВЕТИТЬ  
Jura  

Прокатился на тест драйве. Качество салона качественее однозначно, дизайн кузова так же интереснее. Ходовка немного комфортнее, но работу отчетливо слышно в салоне. Расход в достаточно спокойном стиле 11л (реально сразу проехался по тому ж маршруте на своём дизельном паджерике в итоге 11,5л. Так это 2х тоный сарай).
В общем впечатление, что за 35штук у.е. 4вд н-конекта не стоит своих денег, тем более на фоне уходящего х-трейла 4вд за 27штук у.е.
Дизеля б этому кашкаю и ценик 28-30штук за 4вд тогда интересней.

+2ОТВЕТИТЬ  
akorolchuk  

Покатася на тест-драйві у комплектації Tekna. Зараз є власником попереднього Кашкая на дизелі, теж у комплектації Tekna, тому можу порівняти відчуття.
- На бензині автомобіль відчувається набагато комфортнішим. Двигуна майже не чуєш. По цифрах, двигун швидший ніж попередній дизельний, але на практиці, я не відчув особливої різниці у динаміці. У спорт режимі стає веселіше, але постійно їдеш на високих обертах. Довго так їхати не хочеться.
- Варіатор. Різниці не відчув. Він як був тупуватим, так і залишився. Можливо, через нього і не відчуваєш кращої динаміки бензинового мотора.
- Салон. Все стало набагато краще. Хороші матеріали, високий тунель, цифрова панель приладів, проекція на лобове, нова мультимедіа, клімат із фізичними клавішами, бездротова зарядка, майже немає глянцевого пластику. Усе сучасно і якісно, мінусів не побачив.
- Зовнішність. Стало сучасніше і цікавіше, але не можу сказати, що новий дизайн прямо сильно зайшов мені. Але це уже смаковщина.
- Підвіска. Особливої різниці не відчув. Так і залишилась у міру комфортна. Великі нерівності дуже добре проходить, але усе дрібне відчувається. Але за рахунок кращої шумоізоляції, не так сильно чуєш роботу підвіски.
- Місце у салоні. Позаду місця стало більше. Багажник, можливо на пару сантиметрів став більшим. Попереду стало трошки ширше, тому більш комфортніше розсістись із високим зростом.
- Керованість. Тут усе набагато краще на порядок. Набагато менше кренів, легко заходиш у повороти, так і хочеться поїздити агресивно (але двигун + варіатор сильно цього не дають зробити).

Мій висновок. Авто однозначно стало сучасніше, комфортніше і технологічніше. Звязка двигун + варіатор на любителя, багатьом не підійде. Основний мінус - це ціна. Tekna монопривід - $36000. Плюс колір перламутр + чорний дах ще 32000 грн. Зараз багато автовиробників беруть гроші за колір, але у Ніссана майже найдорожче.
Хотів би я поміняти свій Кашкай на новий? Так, однозначно, але не за $37000. Якщо ціна опустить до $32000, я задумаюсь про покупку.

+3ОТВЕТИТЬ  
IvanSidorov  

akorolchuk,
у кожного свій смак , але я б Кашкай дорожче 28000$ , взагалі б не розглядав бо за ті ж самі $32000 -$35000 на мій погляд є набагато цікавіші конкуренти

+9ОТВЕТИТЬ  
Денис Пирський  

Сюди б новий 8-ст автомат від Aisin, та йому б ціни не було. Розлітались би як гарячі пиріжки

-3ОТВЕТИТЬ  
Jura  

Денис Пирський,
ахаххх думаю 80% покупців навіть нечули що таке Айсін, Джатко, Дсг, Пдк, Гетраг ))))
Здебільшого купують дизайном (гарна і ціна +/- на рівні конкурентів). А ще в останій час купують по принципу бо новинка (я один із перших купив цей кузов).
Я особисто від дорощої ціни очікував кращої якості, в по факту дороща ціна бо новинка та й все.
Той же пежо 3008 комфортніший в підвісці і салон якісніший на всякі скрипи, грими. Шкода що пиж без 4вд.

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Jura, чому Ви вважаєте, що покупці не чули? Частина, можливо, купує саме завдяки зовнішньому вигляду, але здебільшого купують те, на що є гроші і що максимально відповідає вимогам покупця.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Jura  

глянув ціни на гібриди + гібриди тільки моноприводні = склалось враження що ніссан сліпо вважає себе преміум серед жапан карс, клоуни однозначно )))

+5-2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация