Обсуждение Nissan Qashqai
Прокатился на тест драйве. Качество салона качественее однозначно, дизайн кузова так же интереснее. Ходовка немного комфортнее, но работу отчетливо слышно в салоне. Расход в достаточно спокойном стиле 11л (реально сразу проехался по тому ж маршруте на своём дизельном паджерике в итоге 11,5л. Так это 2х тоный сарай).
В общем впечатление, что за 35штук у.е. 4вд н-конекта не стоит своих денег, тем более на фоне уходящего х-трейла 4вд за 27штук у.е.
Дизеля б этому кашкаю и ценик 28-30штук за 4вд тогда интересней.
Покатася на тест-драйві у комплектації Tekna. Зараз є власником попереднього Кашкая на дизелі, теж у комплектації Tekna, тому можу порівняти відчуття.
- На бензині автомобіль відчувається набагато комфортнішим. Двигуна майже не чуєш. По цифрах, двигун швидший ніж попередній дизельний, але на практиці, я не відчув особливої різниці у динаміці. У спорт режимі стає веселіше, але постійно їдеш на високих обертах. Довго так їхати не хочеться.
- Варіатор. Різниці не відчув. Він як був тупуватим, так і залишився. Можливо, через нього і не відчуваєш кращої динаміки бензинового мотора.
- Салон. Все стало набагато краще. Хороші матеріали, високий тунель, цифрова панель приладів, проекція на лобове, нова мультимедіа, клімат із фізичними клавішами, бездротова зарядка, майже немає глянцевого пластику. Усе сучасно і якісно, мінусів не побачив.
- Зовнішність. Стало сучасніше і цікавіше, але не можу сказати, що новий дизайн прямо сильно зайшов мені. Але це уже смаковщина.
- Підвіска. Особливої різниці не відчув. Так і залишилась у міру комфортна. Великі нерівності дуже добре проходить, але усе дрібне відчувається. Але за рахунок кращої шумоізоляції, не так сильно чуєш роботу підвіски.
- Місце у салоні. Позаду місця стало більше. Багажник, можливо на пару сантиметрів став більшим. Попереду стало трошки ширше, тому більш комфортніше розсістись із високим зростом.
- Керованість. Тут усе набагато краще на порядок. Набагато менше кренів, легко заходиш у повороти, так і хочеться поїздити агресивно (але двигун + варіатор сильно цього не дають зробити).
Мій висновок. Авто однозначно стало сучасніше, комфортніше і технологічніше. Звязка двигун + варіатор на любителя, багатьом не підійде. Основний мінус - це ціна. Tekna монопривід - $36000. Плюс колір перламутр + чорний дах ще 32000 грн. Зараз багато автовиробників беруть гроші за колір, але у Ніссана майже найдорожче.
Хотів би я поміняти свій Кашкай на новий? Так, однозначно, але не за $37000. Якщо ціна опустить до $32000, я задумаюсь про покупку.
akorolchuk,
у кожного свій смак , але я б Кашкай дорожче 28000$ , взагалі б не розглядав бо за ті ж самі $32000 -$35000 на мій погляд є набагато цікавіші конкуренти
Сюди б новий 8-ст автомат від Aisin, та йому б ціни не було. Розлітались би як гарячі пиріжки
-3ОТВЕТИТЬДенис Пирський,
ахаххх думаю 80% покупців навіть нечули що таке Айсін, Джатко, Дсг, Пдк, Гетраг ))))
Здебільшого купують дизайном (гарна і ціна +/- на рівні конкурентів). А ще в останій час купують по принципу бо новинка (я один із перших купив цей кузов).
Я особисто від дорощої ціни очікував кращої якості, в по факту дороща ціна бо новинка та й все.
Той же пежо 3008 комфортніший в підвісці і салон якісніший на всякі скрипи, грими. Шкода що пиж без 4вд.
Jura, чому Ви вважаєте, що покупці не чули? Частина, можливо, купує саме завдяки зовнішньому вигляду, але здебільшого купують те, на що є гроші і що максимально відповідає вимогам покупця.
+1ОТВЕТИТЬ