Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan Qashqai 2023 года


Автомобиль: Nissan Qashqai 2023 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 12000 км, двигатель - 1.3 turbo бензин, комплектация - Tektna plus
Автор: Роман (Украина, Львов)   16.10.2023
Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка3.0

Обираючи між Tucson, CX30 та Qashqai, зупинився на Qashqai. Маленька знижка в 2% за програмою лояльності від Nissan теж стала приємним бонусом. Я обрав комплектацію Tekna+, особливо зважаючи на те, що моя дружина також буде користуватися автомобілем, і лише ця версія має функцію пам'яті сидінь.

Щодо технічних особливостей, я хотів обрати варіант e-power, але Nissan трошки розчарував, просивши додаткові 250 000 за цю опцію, коли для X-Trail різниця становить лише 160 000. Однак, незважаючи на це, я придбав автомобіль наприкінці травня 2023 року.

Щодо водіння, загалом я залишаюся задоволеним. Однак, посторонні звуки у салоні стали ненрувати. Щодо розходу пального, у міських умовах Львова він складає від 8 до 10 літрів на 100 км, на трасі - від 5 до 6 літрів на 100 км. На автобані з повним багажником і чотирма пасажирами споживання склало 9.5 літра на 100 км при середній швидкості 122 км/год та максимальній швидкості 150 км/год.

Плюсы автомобиля: Зовнішній вигляд. Адаптивні фари. Цікавий дизайн салону. Просторий багажник та органайзер. Великий сенсорний дисплей. Якісна камера заднього виду, 360 градусів. Ефективна робота безпекових асистентів (але автоматичні гальма ще не використовувалися).

Минусы автомобиля: Посторонні шуми в салоні навіть при 10 тисячах кілометрів пробігу, район проекції, та щось в обшивці багажника. Кондиціонер перестав працювати ще до 1 тисячі кілометрів пробігу :) 19-дюймові колеса роблять їзду менш комфортною. Постійне скрипіння гальм. Низько розташоване зеркало заднього виду, яке закриває огляд, особливо під час правих поворотів, особливо для водіїв високого зросту (193 см). Неявно працює система заряджання: обіцяють 2 ампери, а насправді надають лише 0.5 амперів. Це стосується як тип-с, так і звичайного USB. Бездротова зарядка працює трошки швидше, але нагрівається і вимикається через короткий час. Ущільнювач дверей багажника відклеюється приблизно через півроку використання. Сподіваюся, цей варіант відповідає вашим очікуванням. Якщо є додаткові корективи чи зміни, будь ласка, повідомте мене.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Shapov  

То Ви все ж купили не E-Power? Збираюся купити Кашкай E-Power. Ме ні все цікаво про це авто.

+1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

Shapov, судячи з опису автомобіля угорі - "1.3 turbo бензин". Тобто не e-Power

ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

Shapov, я також розглядав це авто собі до покупки і був на тест-драйві, правда такого ж з 1.3Турбо з повним приводом. Мені не вистачило потужності та гальм.
Але про те, що автор написав в недоліках по скрипам салону, пише дуже багато і інших власників і те саме мені розказав знайомий, який володів T32 X-Trail.

Складається враження, що Qashqai дуже гарно напакований технічно на свою ціну. Але оці всі дрібниці з якості та надійності - якось не схотілося перевіряти на собі.

ОТВЕТИТЬ  
Shapov  

На сервісі всі недоліки Вам усунули?

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan Qashqai: 10 фішок останнього Nissan Qashqai без електротяги
10 фішок останнього Nissan Qashqai без електротяги

Памʼятаю ці черги в Україні за першим «Кашкаєм», які розтягувалися на півроку і навіть більше - настільки революційним та бажаним виявився автомобіль.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Qashqai

Nissan Qashqai 2017 Nissan Qashqai 18.300$ 2017 91.000 км
Nissan Qashqai 2013 Nissan Qashqai 12.900$ 2013 144.000 км
смотреть все
объявления