Nissan Qashqai e-Power. Чи варто доплачувати за гібрид?
Восени минулого року ми вже розповідали вам про Nissan Qashqai нового покоління, але то був звичайний бензиновий варіант з варіатором. Тепер під'їхала цікавіша версія - повноцінний гібрид e-Power.
Суттєвих зовнішніх відмінностей чи вагомих змін в інтер'єрі у гібрида порівняно з ДВЗ-версією немає, хіба що охайніший селектор трансмісії, пара додаткових кнопок режимів e-Pedal та EV, а також жахлива акумуляторна «пухлина» у багажнику, яка і виглядає кумедно, і місце краде. Хоча в цілому Qashqai незалежно від версії доволі просторий автомобіль. В ньому затишно.
Але найголовнішою відмінністю є, звісно ж, силова установка e-Power. Тут вона складається з трициліндрового 1,5-літрового бензинового турбодвигуна потужністю 158 к.с. та електродвигуна на 190 «конячок». Привід на передні колеса здійснюється виключно через електричний агрегат, а бензиновий двигун використовується лише для зарядки акумулятора.
Перша перевага Qashqai e-Power відкривається майже одразу - цей автомобіль має непогану шумоізоляцію, тому не те що в електричному режимі, а й з запушеним ДВЗ пасажири не відчувають надмірного шуму навіть на високій швидкості. Важко стверджувати на 100 відсотків, але суб'єктивно здається, що гібрид в цілому тихіший за звичайний варіант. І точно ефективніший: 7,9 секунди з місця до «сотні» – це швидше за будь-яку іншу версію Qashqai, а 6,5 л/100 км у міському циклі - дуже непоганий результат. Можна отримати й меншу витрату, якщо ставити перед собою таку ціль.
На жаль, суто електричний режим EV в цьому не допоможе, адже батарея корисною ємністю менше ніж 2 кВт-год далеко не поїде, зате режим e-Pedal дуже корисний в цьому сенсі. Фактично він активує максимальний рівень рекуперації енергії гальмування, та ще й дозволяє водію користуватися лише однією педаллю у міському трафіку, наприклад. Якщо ви хочете сповільнитися, просто зніміть ногу з педалі акселератора, і автомобіль почне гальмувати. Потрібен деякий час, щоб звикнути до користування цією функцією, зрозуміти, наскільки інтенсивно автомобіль гальмуватиме в тій чи іншій ситуації, як та коли відпускати акселератор, але потім e-Pedal дійсно почне приносити вам користь у вигляді зекономлених мілілітрів пального.
Треба також відзначити, що попри більшу вагу порівняно зі звичайною версією, Qashqai e-Power анітрохи не поступається комфортом та керованістю. Його підвіска не надто м’яка, але саме завдяки цьому кросовер непогано реагує на кермо і дуже впевнено тримає траєкторію як у поворотах, так і на швидкісній трасі. Це автомобіль зі зрозумілою та прогнозованою поведінкою, до нього не потрібно звикати чи підлаштовуватись. Він просто робить те, що вам потрібно, і ви цим насолоджуєтесь щодня.
Висновок
Qashqai e-Power безперечно кращий за звичайну версію з приводом від ДВЗ. Він потужніший, динамічніший, тихіший, економніший. Але і дорожчий на 7,5-8 тисяч доларів в однакових комплектаціях. Чи має сенс така доплата? Я б сказав «так», адже переваги суттєві, але і доплата чимала, тому порада проста - спочатку порівняльний тест-драйв двох версій, потім рішення про покупку однієї з них.
-
Nissan Qashqai: качественный рост
Один из самых популярных на нашем рынке кроссоверов С-сегмента, Nissan Qashqai перешел в новое – третье – поколение. Особое внимание уделим новому для нас двигателю и вариатору, а также стоимости наиболее перспективных в ...
Nissan-Qashqai.InfoCar.ua -
Випробовуємо нове покоління Nissan Qashqai в Україні
Кросовер у порівнянні з минулим поколінням подорожчав, але, якщо подивитися на комплектації, ви зрозумієте, чому так сталося. ...
АвтоСвіт -
Nissan Qashqai e-Power: не гібрид, але й не електромобіль
Це не гібридний авто у звичному форматі, але й не електричний автомобіль, що потребує підзарядки від зовнішніх джерел. ...
ТопЖир

Nissan Qashqai

Украина, Киев
04.05.2024
Всім привіт. Придбав собі Nissan e-POWER в комплектації Текна. Поки що не багато наїздив, але деякі висновки вже можу робити. Якщо не забуду, то буду доповнювати. Авто дуже гарне (моя думка) і зов читать отзыв

Украина, Днепр
13.02.2024
Добрий день усім автолюбителям. Вирішив теж залишити відгук, адже це у якійсь мірі допомагає з вибором авто. Я, наприклад, читав відгуки на Інфокарі, і мені здається це допомагає. Отже, про мій екс читать отзыв
