Nissan Qashqai 2021 Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai e-Power: майже електромобіль

Рассказать друзьям:

Новий Nissan Qashqai отримав доволі нестандартну гібридну версію e-Power. Фокус дізнався, чим вона відрізняється від бензинового варіанту моделі, вивчив особливості її експлуатації та визначив витрату пального в реальних умовах.

Цей Nissan Qashqai 2023 отримав «зелені» номери для електромобілів, проте оснащений бензиновим двигуном. Він є найпотужнішою версією моделі, але водночас і найекономнішою. На тесті Фокусу - новий Nissan Qashqai e-Power.

Nissan розширює свою гібридну лінійку e-Power. Електрифіковані версії з'явилися в Nissan X-Trail та Qashqai і, по суті, замінили дизельні модифікації кросоверів.

Як розпізнати новий Nissan Qashqai e-Power

Новий Nissan Qashqai e-Power складно відразу відрізнити від бензинового побратима. У нього такий самий стильний і сучасний дизайн із великим кутом нахилу лобового скла, V-подібною решіткою радіатора та стрілоподібними світлодіодними фарами. Гібрид видають тільки написи e-Power на кузові, дещо інші логотипи Nissan і глянцева накладка на радіаторній решітці.

Тестове авто в топовій версії Tekna+ впізнається за 19-дюймовими дисками (замість стандартних 18-дюймових) і двокольоровим забарвленням із чорним дахом.

Розміри Nissan Qashqai e-Power:

  • довжина - 4425 мм;
  • ширина - 1835 мм;
  • висота - 1625 мм;
  • колісна база - 2665 мм;
  • кліренс - 175 мм.

Якісно та сучасно - салон Nissan Qashqai e-Power

Заглянемо в салон Nissan Qashqai e-Power. Матеріали оздоблення на висоті, як і в усіх Qashqai третього покоління - у цьому плані модель зробила стрибок порівняно з попередником. У Tekna+ якісна м'яка шкіра типу Nappa поєднується з деревом і чорними лакованими вставками.

Кермо Nissan Qashqai e-Power таке саме, як і в бензинового побратима, а от джойстик трансмісії в електрифікованої версії особливий - компактніший. Крім того, гібрид видає кнопка вибору електричного режиму.

Віртуальний щиток приладів на перший погляд здається знайомим, але на місці тахометра - індикатор використовуваної потужності мотора. Графіку приборки можна змінювати - вибрати класичні циферблати або ж модерніший дизайн. Дані проєктуються й на лобове скло.

Центральний тачскрин розташований високо та на рівні очей, що дає змогу менше відводити очі від дороги. У Nissan Qashqai 2023 року екран став більшим (12,3 дюйма в діагоналі), а кнопки аудіосистеми розмістили нижче. Вони великі та зручні в користуванні на дотик, а от деякі перемикачі клімату дрібнуваті.

Нижче розміщена бездротова зарядка для смартфона, а ось USB-роз'ємів тут немає - вони заховані у відсіку під підлокітником і для підключення телефону доводиться протягувати кабель звідти. Зате сам бокс місткий і є непоганим доповненням до бардачка.

Чи змінився внутрішній простір у Nissan Qashqai e-Power

Діапазону регулювань водійського крісла та рульової колонки цілком достатньо, щоб підібрати зручне положення за кермом. У Tekna+ сидіння отримали не тільки електропривод (із пам'яттю налаштувань для водія), а й масаж. Це вельми доречно в далеких поїздках, хоча крісла Nissan Qashqai комфортабельні та з хорошою бічною підтримкою, а тому після кількох годин їзди спина не втомлюється.

Посадка за кермом не дуже висока. До оглядовості питань немає - вона в Qashqai хороша, тим паче, що в Qashqai e-Power є й камери по колу.

На другому ряду простір такий самий, як і в бензиновій версії. Місце для ніг цілком пристойне за мірками кросоверів С-класу, та й над головою запас достатній для людей зростом до 185 см. Для задніх пасажирів передбачені вентиляційні дефлектори і USB-порти.

Гібрид Nissan Qashqai e-Power має дещо менший багажник, ніж бензинова версія, що продиктовано особливостями силової установки. Хоча він усе одно більший, ніж у Qashqai минулого покоління - 479 л (436 л - із сабвуфером). Також у e-Power немає дворівневої підлоги. Двері багажника в Tekna+ отримали електропривод із сенсором відчинення.

Комплектація Nissan Qashqai e-Power

Звісно, новий Nissan Qashqai e-Power у топовій версії Tekna+ оснащений багато - електропакет, панорамний дах, камери кругового огляду, навігація, потужна акустика Bose.

Утім, і найдоступніший гібрид Nissan Qashqai у варіанті Accenta не можна назвати «порожнім» - є безключовий доступ, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, парктронік, датчики світла й дощу, підігріви керма та крісел.

Ну а набір систем безпеки є обов'язковим для всіх Nissan Qashqai - 7 подушок, автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків, контроль «сліпих» зон і втоми водія.

Нетиповий гібрид

Силова установка Nissan Qashqai e-Power не така, як у більшості гібридів на ринку. Першою скрипкою тут є 190-сильний електромотор. А ось 1,5-літровий бензиновий турбодвигун на 156 к. с. служить генератором - виробляє електроенергію. Він працює на стабільних обертах і не дуже-то й чутливий.

Оскільки бензиновий мотор не обертає колеса, то кросовер і отримав «зелені» номери для електрокарів. По суті, перед нами електромобіль Nissan, який не потрібно заряджати.

Характер авто багато в чому залежить від обраного режиму їзди. У Normal і Sport електромотор чуйний і демонструє швидкі реакції. Тяги більш, ніж достатньо - у розпорядженні 330 Н/м обертального моменту. Спринт до 100 км/год займає 7,9 с і впевнений розгін триває приблизно до 130-140 км/год. Ще жоден Qashqai не був настільки швидким.

Водночас в економному режимі мотор стає «сонним» - реакції на натискання газу стають занадто повільними і, приміром, для обгону вантажівки на трасі необхідно добряче притопити педаль. Утім, цей режим усе ж створений для міста.

Разом із тим, гібрид Nissan вражає своєю економністю. Заявлена витрата пального становить 5,2 л/100 км у міському циклі та 5,1 л/100 км - у заміському. До того ж можна проїхати кілька кілометрів на електротязі.

У нас на трасі вийшло навіть 4,8-4,9 л/100 км за швидкості 100-110 км/год, а в місті витрата пального Nissan Qashqai e-Power від 4,6 до 6,5 л/100 км, залежно від умов і обраного режиму їзди. Для 500-кілометрової подорожі на гібриді нам вистачило й половини бензобака.

Як керується гібрид Nissan Qashqai

В управлінні новий Nissan Qashqai e-Power мало чим відрізняється від бензинової моделі. Він добре маневрує, його кермо легке й точне, але не найінформативніше.

Слід зазначити, що гібрид Nissan Qashqai доступний лише з переднім приводом. Водночас старший брат Nissan X-Trail e-Power може бути й повнопривідним.

Підвіска справляється з більшістю дорожніх нерівностей, і навіть із 19-дюймовими дисками їзда комфортабельна. У салоні набагато тихіше, ніж у Qashqai минулого покоління, хоча більше шумоізоляції в днищі не завадило б.

Гальма Nissan Qashqai e-Power забезпечені функцією рекуперації, до того ж її інтенсивність можна вибирати. Крім того, доступний режим e-Pedal, в якому можна їздити, не натискаючи на педаль гальма. Якщо відпустити газ, то авто починає швидко та вельми різко сповільнюватися.

Вердикт

Новий Nissan Qashqai e-Power має переваги електромобілів (велика тяга, тихий і чутливий мотор), але водночас позбавлений основних їхніх недоліків - малого запасу ходу й необхідності заряджати батарею. Це найшвидший і найекономічніший Nissan Qashqai 2023, але він і найдорожчий.

Плюси Nissan Qashqai e-Power:

  • мала витрата палива;
  • хороша динаміка;
  • якісне оздоблення салону;
  • багате оснащення.

Мінуси Nissan Qashqai e-Power:

  • висока ціна;
  • гібрид доступний тільки з переднім приводом.

Источник: ФОКУС
  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Nissan Qashqai: качественный рост Nissan Qashqai: качественный рост

    Один из самых популярных на нашем рынке кроссоверов С-сегмента, Nissan Qashqai перешел в новое – третье – поколение. Особое внимание уделим новому для нас двигателю и вариатору, а также стоимости наиболее перспективных в ...
    Nissan-Qashqai.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Nissan Qashqai - абсолютно новая модель! Nissan Qashqai - абсолютно новая модель!

    В основе технологических обновлений Nissan Qashqai лежит новая платформа под названием Alliance CMF-C. Nissan представляет совершенно новый Qashqai третьего поколения. С тех пор, как в 2007 году Nissan стал первопроходце ...
    АвтоДела

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: На сходинку вище На сходинку вище

    Новий Nissan Qashqai третього покоління кардинально змінивс. Фокус з'ясував, чи пішли зміни на користь популярному кросоверу та чим він кращий за попередника. ...
    Фокус

Отзывы владельцев
Nissan Qashqai
Сергій, Украина, Киев
Украина, Киев
04.05.2024

Всім привіт. Придбав собі Nissan e-POWER в комплектації Текна. Поки що не багато наїздив, але деякі висновки вже можу робити. Якщо не забуду, то буду доповнювати. Авто дуже гарне (моя думка) і зов читать отзыв

Oleksandr_, Украина, Днепр
Украина, Днепр
13.02.2024

Добрий день усім автолюбителям. Вирішив теж залишити відгук, адже це у якійсь мірі допомагає з вибором авто. Я, наприклад, читав відгуки на Інфокарі, і мені здається це допомагає. Отже, про мій екс читать отзыв

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Qashqai

Nissan Qashqai 2024 Nissan Qashqai 24.900$ 2024 58.000 км
смотреть все
объявления