Nissan Qashqai 2021 Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai 2021

от $27.000
Где купить?

Nissan Qashqai e-Power: майже електромобіль

Рассказать друзьям:

Новий Nissan Qashqai отримав доволі нестандартну гібридну версію e-Power. Фокус дізнався, чим вона відрізняється від бензинового варіанту моделі, вивчив особливості її експлуатації та визначив витрату пального в реальних умовах.

Цей Nissan Qashqai 2023 отримав «зелені» номери для електромобілів, проте оснащений бензиновим двигуном. Він є найпотужнішою версією моделі, але водночас і найекономнішою. На тесті Фокусу - новий Nissan Qashqai e-Power.

Nissan розширює свою гібридну лінійку e-Power. Електрифіковані версії з'явилися в Nissan X-Trail та Qashqai і, по суті, замінили дизельні модифікації кросоверів.

Як розпізнати новий Nissan Qashqai e-Power

Новий Nissan Qashqai e-Power складно відразу відрізнити від бензинового побратима. У нього такий самий стильний і сучасний дизайн із великим кутом нахилу лобового скла, V-подібною решіткою радіатора та стрілоподібними світлодіодними фарами. Гібрид видають тільки написи e-Power на кузові, дещо інші логотипи Nissan і глянцева накладка на радіаторній решітці.

Тестове авто в топовій версії Tekna+ впізнається за 19-дюймовими дисками (замість стандартних 18-дюймових) і двокольоровим забарвленням із чорним дахом.

Розміри Nissan Qashqai e-Power:

  • довжина - 4425 мм;
  • ширина - 1835 мм;
  • висота - 1625 мм;
  • колісна база - 2665 мм;
  • кліренс - 175 мм.

Якісно та сучасно - салон Nissan Qashqai e-Power

Заглянемо в салон Nissan Qashqai e-Power. Матеріали оздоблення на висоті, як і в усіх Qashqai третього покоління - у цьому плані модель зробила стрибок порівняно з попередником. У Tekna+ якісна м'яка шкіра типу Nappa поєднується з деревом і чорними лакованими вставками.

Кермо Nissan Qashqai e-Power таке саме, як і в бензинового побратима, а от джойстик трансмісії в електрифікованої версії особливий - компактніший. Крім того, гібрид видає кнопка вибору електричного режиму.

Віртуальний щиток приладів на перший погляд здається знайомим, але на місці тахометра - індикатор використовуваної потужності мотора. Графіку приборки можна змінювати - вибрати класичні циферблати або ж модерніший дизайн. Дані проєктуються й на лобове скло.

Центральний тачскрин розташований високо та на рівні очей, що дає змогу менше відводити очі від дороги. У Nissan Qashqai 2023 року екран став більшим (12,3 дюйма в діагоналі), а кнопки аудіосистеми розмістили нижче. Вони великі та зручні в користуванні на дотик, а от деякі перемикачі клімату дрібнуваті.

Нижче розміщена бездротова зарядка для смартфона, а ось USB-роз'ємів тут немає - вони заховані у відсіку під підлокітником і для підключення телефону доводиться протягувати кабель звідти. Зате сам бокс місткий і є непоганим доповненням до бардачка.

Чи змінився внутрішній простір у Nissan Qashqai e-Power

Діапазону регулювань водійського крісла та рульової колонки цілком достатньо, щоб підібрати зручне положення за кермом. У Tekna+ сидіння отримали не тільки електропривод (із пам'яттю налаштувань для водія), а й масаж. Це вельми доречно в далеких поїздках, хоча крісла Nissan Qashqai комфортабельні та з хорошою бічною підтримкою, а тому після кількох годин їзди спина не втомлюється.

Посадка за кермом не дуже висока. До оглядовості питань немає - вона в Qashqai хороша, тим паче, що в Qashqai e-Power є й камери по колу.

На другому ряду простір такий самий, як і в бензиновій версії. Місце для ніг цілком пристойне за мірками кросоверів С-класу, та й над головою запас достатній для людей зростом до 185 см. Для задніх пасажирів передбачені вентиляційні дефлектори і USB-порти.

Гібрид Nissan Qashqai e-Power має дещо менший багажник, ніж бензинова версія, що продиктовано особливостями силової установки. Хоча він усе одно більший, ніж у Qashqai минулого покоління - 479 л (436 л - із сабвуфером). Також у e-Power немає дворівневої підлоги. Двері багажника в Tekna+ отримали електропривод із сенсором відчинення.

Комплектація Nissan Qashqai e-Power

Звісно, новий Nissan Qashqai e-Power у топовій версії Tekna+ оснащений багато - електропакет, панорамний дах, камери кругового огляду, навігація, потужна акустика Bose.

Утім, і найдоступніший гібрид Nissan Qashqai у варіанті Accenta не можна назвати «порожнім» - є безключовий доступ, двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, парктронік, датчики світла й дощу, підігріви керма та крісел.

Ну а набір систем безпеки є обов'язковим для всіх Nissan Qashqai - 7 подушок, автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків, контроль «сліпих» зон і втоми водія.

Нетиповий гібрид

Силова установка Nissan Qashqai e-Power не така, як у більшості гібридів на ринку. Першою скрипкою тут є 190-сильний електромотор. А ось 1,5-літровий бензиновий турбодвигун на 156 к. с. служить генератором - виробляє електроенергію. Він працює на стабільних обертах і не дуже-то й чутливий.

Оскільки бензиновий мотор не обертає колеса, то кросовер і отримав «зелені» номери для електрокарів. По суті, перед нами електромобіль Nissan, який не потрібно заряджати.

Характер авто багато в чому залежить від обраного режиму їзди. У Normal і Sport електромотор чуйний і демонструє швидкі реакції. Тяги більш, ніж достатньо - у розпорядженні 330 Н/м обертального моменту. Спринт до 100 км/год займає 7,9 с і впевнений розгін триває приблизно до 130-140 км/год. Ще жоден Qashqai не був настільки швидким.

Водночас в економному режимі мотор стає «сонним» - реакції на натискання газу стають занадто повільними і, приміром, для обгону вантажівки на трасі необхідно добряче притопити педаль. Утім, цей режим усе ж створений для міста.

Разом із тим, гібрид Nissan вражає своєю економністю. Заявлена витрата пального становить 5,2 л/100 км у міському циклі та 5,1 л/100 км - у заміському. До того ж можна проїхати кілька кілометрів на електротязі.

У нас на трасі вийшло навіть 4,8-4,9 л/100 км за швидкості 100-110 км/год, а в місті витрата пального Nissan Qashqai e-Power від 4,6 до 6,5 л/100 км, залежно від умов і обраного режиму їзди. Для 500-кілометрової подорожі на гібриді нам вистачило й половини бензобака.

Як керується гібрид Nissan Qashqai

В управлінні новий Nissan Qashqai e-Power мало чим відрізняється від бензинової моделі. Він добре маневрує, його кермо легке й точне, але не найінформативніше.

Слід зазначити, що гібрид Nissan Qashqai доступний лише з переднім приводом. Водночас старший брат Nissan X-Trail e-Power може бути й повнопривідним.

Підвіска справляється з більшістю дорожніх нерівностей, і навіть із 19-дюймовими дисками їзда комфортабельна. У салоні набагато тихіше, ніж у Qashqai минулого покоління, хоча більше шумоізоляції в днищі не завадило б.

Гальма Nissan Qashqai e-Power забезпечені функцією рекуперації, до того ж її інтенсивність можна вибирати. Крім того, доступний режим e-Pedal, в якому можна їздити, не натискаючи на педаль гальма. Якщо відпустити газ, то авто починає швидко та вельми різко сповільнюватися.

Вердикт

Новий Nissan Qashqai e-Power має переваги електромобілів (велика тяга, тихий і чутливий мотор), але водночас позбавлений основних їхніх недоліків - малого запасу ходу й необхідності заряджати батарею. Це найшвидший і найекономічніший Nissan Qashqai 2023, але він і найдорожчий.

Плюси Nissan Qashqai e-Power:

  • мала витрата палива;
  • хороша динаміка;
  • якісне оздоблення салону;
  • багате оснащення.

Мінуси Nissan Qashqai e-Power:

  • висока ціна;
  • гібрид доступний тільки з переднім приводом.

Источник: ФОКУС
  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Nissan Qashqai: качественный рост Nissan Qashqai: качественный рост

    Один из самых популярных на нашем рынке кроссоверов С-сегмента, Nissan Qashqai перешел в новое – третье – поколение. Особое внимание уделим новому для нас двигателю и вариатору, а также стоимости наиболее перспективных в ...
    Nissan-Qashqai.InfoCar.ua

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Подрос и поумнел: Nissan Qashqai Подрос и поумнел: Nissan Qashqai

    Третье поколение - гибриды вместо дизелей и проекционный экран, новые системы безопасности и хорошая динамика. ...
    Avtomir.zahav.ru

  • Тест-драйв Nissan Qashqai: Nissan Qashqai. Такий як треба Nissan Qashqai. Такий як треба

    Нарешті Qashqai став таким, яким він має бути, щоб гідно конкурувати у найбільш масовому сегменті сучасності. ...
    АвтоСвіт